posts tagged "me"

My new Life In Your Way shirt. : )
reblog   notes:5   posted:2 years ago   tags:me  face  aboutme  GPOY  Life In Your Way  

My new Life In Your Way shirt. : )

This is a pic of me from yesterday at the Chi Zombie March.
reblog   notes:10   posted:2 years ago   tags:zombie march  chicago  zombie  zombie walk  2012  me  my face  face  GPOY  

This is a pic of me from yesterday at the Chi Zombie March.

Must be Xmas in June? …cuz my nose is as red as Rudolph’s. Ugh lol
reblog   notes:1   posted:2 years ago   tags:me  face  GPOY  aboutme  

Must be Xmas in June? …cuz my nose is as red as Rudolph’s. Ugh lol

It’s been a minute since I’ve posted a pic of myself, so here ya go.
reblog   notes:2   posted:2 years ago   tags:me  face  GPOY  aboutme  

It’s been a minute since I’ve posted a pic of myself, so here ya go.

For those who care, it’s muh birthday today! : )

And I’m going to Chicago w/ the most amazing people to see La Dispute!
(who also played my birthday in Chi last year)

Should be an amazing time!!!

"Oh, hai there… Welcome to my room…?"
reblog   notes:1   posted:2 years ago   tags:me  GPOY  face  beard  glasses  native  rick roll  rick astley  aboutme  

"Oh, hai there… Welcome to my room…?"

Since every seems to really like the beard pics… lol
reblog   notes:7   posted:2 years ago   tags:me  aboutme  beard  GPOY  

Since every seems to really like the beard pics… lol

So yeah, since the Blackhawks lost, I shaved. Here is a fun little comparison. ; )
reblog   notes:6   posted:2 years ago   tags:me  my face  facial hair  beard  aboutme  

So yeah, since the Blackhawks lost, I shaved. Here is a fun little comparison. ; )

Simply cuz I can. GPOY
reblog   notes:9   posted:2 years ago   tags:me  about me  GPOY  playoff beard  chicago blackhawks  nhl  becauseitsthecup  

Simply cuz I can. GPOY

Feeling good today, so thought I’d take a picture for the hell of it. lol
reblog   notes:1   posted:2 years ago   tags:GPOY  me  aboutme  

Feeling good today, so thought I’d take a picture for the hell of it. lol

Random GPOY cuz it’s been forever.
reblog   notes:4   posted:2 years ago   tags:me  GPOY  aboutme  

Random GPOY cuz it’s been forever.

reblog   notes:2   posted:2 years ago   tags:me  meme  fair enough  
This piece is called “La Seducción.”
reblog   notes:1   posted:2 years ago   tags:mine  painting  i made this!  me  art  

This piece is called “La Seducción.”

Since the topic of my Gore SFX Makeup has been brought,
here is a side of the “fun" that most people don’t get to see.
(btw, when I shake my hand like a girl, it’s cuz liquid latex ripped out of my nose! lmao) 

Hi. It’s me again. ; )
reblog   notes:12   posted:2 years ago   tags:me  face  aboutme  GPOY  random  

Hi. It’s me again. ; )

info

"Everything I am, is right here before you." www.jamiekranig.com

ask

Flickr

    Last FM